Hogares Junaeb pingechi programa: Postulación

< POSTULACIÓN > CALENDARIO RENOVACIÓN

 

 

Tüfachi programa tukulpaniey ta pu ruka chew tañi müleken ta pu chillkatufe pu püchike che pu püchike wentxu ka pu püchike zomo, mülelu ta educación básica mew ka educación media, fey engün küpalu ñi tuwün fütxa ka mapu mew pepi püwkenolu tañi chillkatuwe ruka mew, ka femngechi, tüfachi programa wülkey ta iyael, ka kake zungu ka fey.
Tüfachi pu hogares kiñewkülelay engün kiñeke chillkatuwe ruka mew engün, feymew pepi küme zulliafuymi chem liceo kam colegio tami ayiniel tami chillkatual.

¿Chem ke requisitos zuamniengey tami nentual postulación?
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– Mongelelmi ta lof mew, welu alü txipalelu tami chillkatuwe ruka mew, küla kilómetros rulmeniele, fey, tati chillkatuwe ruka niele tati chem tami küpa chillkatulel eymi, feymu zuamafimi tüfachi programa.
– Chillkatulelmi ta 7° kam 8° año de educación básica mew kam educación media mew, konkülelu ta chillkatuwe subvencionados antü mew niekelu ta chillkatun. Welu, kiñeke mülele kiñeke chillkatufe petu nienolu tañi fente txemkülen tañi müleal feymew, fey chi zungu mew amulngeay tañi ngünezuamngeal feyti chi comisión regional de selección mew.
– Une zullingeay tati zoy püramnielu tañi vulnerabilidad socieconómica

¿Chew kay amulafun tañi postulación?
Upan konülmi ta tüfachi Programa Hogares JUNAEB pingelu mew, pepi amulkayafuymi tami chillkatun zewmanentual tami Educación Media, welu, fill txipantü mew pepi wiño nietulmi ta tüfachi programa, fey wirintukuafuymi ka, fey ka ayülmi tami konküleal ta tüfachi programa mew, konafuymi ta POSTULAR feypilechi wirin mew. POSTULAR

 

  • Residencia en sectores rurales o urbanos con reducida oferta educacional, por lo que requieren trasladarse desde su lugar de origen a otro sector para continuar sus estudios.
  • Evaluación Registro Social de Hogares.
  • Ser estudiante de 7° u 8° básico o educación media de establecimientos educacionales reconocidos por el Estado.

  • Certificado de residencia que acredite el domicilio familiar del estudiante indicando claramente la comuna y localidad correspondiente, otorgado por la Dirección de Desarrollo Comunitario del Municipio correspondiente, declaración jurada otorgada ante notario, certificado de comunidades indígenas autorizada por CONADI. certificado otorgado por Junta de Vecinos, autorizada formalmente por medio de acto administrativo para emitir certificados de residencia.
  • Certificado o documento idóneo para acreditar la condición de matriculado o alumno regular.
  • En caso de requerirse el estudiante deberá presentar la cartola del Registro Social de Hogares.