Residencia Familiar Estudiantil pingechi programa: Postulación

< POSTULACIÓN > RESULTADOS RENOVACIÓN

 

 

Tüfachi Programa Residencia Familiar Estudiantil pingelu kellukefi ta ti pu chillkatufe zoy nielu ta vulnerabilidad, kañ püle mülelu tañi ruka, ka mapu tuwlu, fey zuamniekelu ruka umayal tañi küme amulneal ñi chillkatun. Femngechi mew mülekey ta ruka kiñeke reñma mew umayal ka niengekey ta iyael, piwkeyewün mew, fey koneltuafuy kake rume chi nivel Educación Básica (7° y 8°), Media y Superior ngefule rume.

 

¿Chem ke requisitos zuamniengey nentual ta postulación?
– Mongeleal ta lof mapu mew kam waria mew fülnienolu ta chillkatuwe ruka.
– Chillkatulelmi ta 7º ka 8º año básico mew kam educación media científico humanista kam técnico profesional de establecimientos municipales kam particular subvencionados ngele rume.
– Zumniengele tañi chumngechi amual ta chillkatuwe ruka mew amulneal ta chillkatun, mülenon mew inafül chillkatuwe ruka, kam llougewenole inafülniel chi chillkatuwe ruka mew.
– Nielmi ta mari epu txipantü, fey pepi nentuaymi tami postulación.

¿Chew pepi nentuafun tañi postulación tüfachi programa mew?
Upan pefilmi ta Programa Residencia Familiar Estudiantil pingelu, amulnieafuymi ta zuam wechunierpual ta Educación Superior mew, fey fill txipantü mew wiño wirintuafuymi tami zungu.

Tüfamew nentunge tami postulación

Educación básica y media

  • Residencia en sectores rurales o urbanos  con reducida oferta educacional, por lo que requieren trasladarse desde su lugar de origen para continuar sus estudios.
  • Evaluación en el Registro Social de Hogares.
  • Ser estudiante de 7° u 8° básico o educación media de establecimientos educacionales reconocidos por el Estado.

  • Certificado de residencia que acredite el domicilio familiar del estudiante indicando claramente la comuna y localidad correspondiente, otorgado por la Dirección de Desarrollo Comunitario del Municipio correspondiente, declaración jurada otorgada ante notario, certificado de comunidades indígenas autorizada por CONADI. certificado otorgado por Junta de Vecinos, autorizada formalmente por medio de acto administrativo para emitir certificados de residencia.
  • Certificado o documento idóneo para acreditar la condición de matriculado o alumno regular.
  • En caso de requerirse el estudiante deberá presentar la cartóla del Registro Social de Hogares.

Los estudiantes interesados deberán llenar un formulario de postulación a través de la WEB en la página www.junaeb.cl, en la sección Residencias Estudiantiles a contar 01 de Diciembre de 2017.

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